Szymon Słowik

Szymon Słowik

seo

BIOGRAFIA

Szymon Słowik - CEO butikowej agencji SEO Takaoto.pro (https://takaoto.pro)

Profesjonalnie związany z marketingiem internetowym od około 10 lat, chociaż pierwszy staż w dziale marketingu podjął nawet wcześniej, jeszcze przed rozpoczęciem studiów. Doświadczenie w dziedzinie optymalizacji i pozycjonowania zdobywał pracując w agencji, startupie, in-house w dziale marketingu firmy technologicznej, oraz jako niezależny konsultant. Od kilku lat rozwija z sukcesami własną agencję SEO oferującą audyty, pozycjonowanie, plany contentowe i usługi konsultingowe.

Chętnie dzieli się wiedzą na konferencjach branżowych, w prasie, na studiach podyplomowych i szkoleniach. Prowadzi blog o SEO i marketingu (https://www.szymonslowik.pl). Jest współautorem książek „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego oraz „SEO Playbook” pod red. Sławomira Czajkowskiego (rozdział poświęcony audytom SEO).

Prywatnie mąż, ojciec, pasjonat muzyki metalowej i szeroko rozumianej aktywności fizycznej.



SEO

SEO to ogół działań mających na celu pozyskiwanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Jest dziedziną interdyscyplinarną, wymagającą zarówno wiedzy technicznej, jak i umiejętności miękkich. Podczas zajęć studenci poznają kluczowe zagadnienia związane z pozycjonowaniem witryn w Google. Omówione zostaną podstawowe kwestie związane z optymalizacją techniczną, projektowaniem architektury informacji serwisów internetowych, wykorzystaniem content marketingu i pozyskiwaniem linków pozycjonujących. Podczas zajęć omawiane są także najważniejsze aspekty współpracy między agencjami SEO, firmami IT i samymi klientami.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU