Piotr Bucki

Piotr Bucki

psychologia konsumenta

BIOGRAFIA

Architekt, który wybrał projektowanie zdań a nie budynków. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”.

AOd 18 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!” oraz anglojęzycznej „Life's a pitch and then you die” . Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 110 tysięcy razy. Od ponad 9 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i AGH.

Szkoli m.in. w Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.



PSYCHOLOGIA KONSUMENTA

Zrozumieć zachowania i motywacje konsumenta. Wiedzieć, czego pragnie i dlaczego wybiera ten produkt a nie inny. Rozumieć dlaczego ma obsesje na punkcie jednej marki i nienawidzi innej. Projektować zachowania i wpływać na postrzeganie ceny. Marzenie prawie każdego marketingowca. Na szczęście można je spełnić bazując na wiedzy, która daje psychologia zachowań konsumenckich oraz ekonomia behawioralna. 8 godzin intensywnej teorii przemieszanej z praktyką i case studies. Tylko zweryfikowana badawczo wiedza, tylko konkretne przykłady. Psychologia konsumenta to maja pasja. Mam nadzieję, że po tych zajęciach wyjdziesz nią zarażony/a.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU