Lena Mitkowa

Lena Mitkowa

branding (moduł kreatywny)

BIOGRAFIA

Strateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva° Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego.

Koordynatorka w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.

Członkini zarządu IBRA – Instytutu Brandingowego, współautorka publikacji „Przewodnik brandingowy. Jak całościowo tworzyć i zmieniać marki”. Obecnie większość uwagi zawodowej i prywatnej przeznacza na kwestie zrównoważonego rozwoju i zarządzania trwałością (sustainability management).



BRANDING

Stworzenie atrakcyjnej i zrozumiałej dla odbiorców marki lub jej transformacja nie dzieje się w próżni. Zrozumienie podstawowych pojęć i etapów brandingu jest niewątpliwie punktem wyjścia do sprawnego poruszania się po procesach tworzenia i zmiany marek. Zrozumienie samych pojęć jednak nie wystarczy. O sukcesie procesu decyduje szereg czynników, które zazwyczaj nie są głównym obszarem zainteresowania marketerów. Mowa m.in. o przygotowaniu organizacji do procesu, ustaleniu celów, świadomym wyborze wykonawców czy formowaniu zespołu. Zrozumienie ich wagi oraz zależności między nimi może przyczynić się do osiągnięcia dobrych rezultatów.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU