Krzysztof Wroński

Krzysztof Wroński

google analytics

BIOGRAFIA

Specjalista marketingu i analityki internetowej w agencji Marafiki, oraz trener Google Ads i Google Analytics w firmie Semhouse.
Praktyk z kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu i analizowaniu kampanii online. Jako trener ma około 250 szkoleń (otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online) na swoim koncie. Prowadził szkolenia w ramach własnej działalności oraz dla Akademii Google Partners czy Internetowych Rewolucji Google.
Wielokrotny prelegent konferencji branżowych, m.in. Kongres Online Marketing, InDigital Marketing, semKRK, czy InternetBeta Conference.
Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały już takie marki jak: NC+, Gaspol, PZU, Swimmo, Rosenthal, Motrex, Kartell, Going, iTaxi, Bahlsen, PowerBody.co.uk oraz wiele firm z sektora MŚP i sklepów internetowych. Prowadził kampanie zarówno polskie jak i eksportowe.



GOOGLE ANALYTICS

W trakcie zajęć studentom przybliżone zostanie narzędzie Google Analytics. Oprócz technicznych aspektów związanych z poprawną instalacją i konfiguracją, studenci nauczą się jak analizować dane, czytać dostępne raporty oraz tworzyć raporty dostosowane do własnych potrzeb.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU