Kamil Bolek

Kamil Bolek

video marketing

BIOGRAFIA

Kamil Bolek, CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). PR-owiec, marketer, psycholog, członek zarządu, wykładowca MBA, mówca, autor badań, itp. itd. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".



VIDEO MARKETING

Zaczniemy od najważniejszych trendów i wynikających z nich implikacji, uspójnimy też "aparat pojęciowy", żeby odróżnić intuicyjne przeczucia od konkretnych i profesjonalnych wskaźników. Następnie w ramach 3 bloków (reklamy, branded content, youtuberzy) będziemy zagłębiali się w świat wideo od ogółu do szczegółów. Porozmawiamy o różnych strategiach (mediowych lub na kanał własny marki na YT), formatach i kreacjach, dystrybucji (płatnej i "organicznie wspomaganej"), optymalizacji, analityce i pozycjonowaniu wideo. Po zrozumieniu, jakie kreacje są skuteczne, jak działają algorytmy YouTube'a i przejrzeniu całego wachlarza możliwości w wideo marketingu, zakończymy na wpisaniu działań wideo (z naciskiem na YT) w cały ekosystem działań marketingowych.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU