Bartek Kotowicz

Bartek Kotowicz

branding (moduł strategiczny)

BIOGRAFIA

Robi i działa w polskim brandingu, pomagając ludziom swobodnie poruszać się po jego meandrach. Robi w brandingu, pracując z liderami przy tworzeniu lub transformacji marek korporacyjnych. Jako dyrektor zarządzający agencji brandingu strategicznego Engram, łączy praktykę z teorią, wzbogacając wiedzę o nowe doświadczenia z rynku. Działa na rzecz polskiego brandingu, usprawniając procesy brandingowe i rebrandingowe. Założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator Przewodnika Bradingowego. Pomaga także w brandingu za sprawą wykładów, szkoleń, konsultacji i programów mentoringowych.



BRANDING

Stworzenie atrakcyjnej i zrozumiałej dla odbiorców marki lub jej transformacja nie dzieje się w próżni. Zrozumienie podstawowych pojęć i etapów brandingu jest niewątpliwie punktem wyjścia do sprawnego poruszania się po procesach tworzenia i zmiany marek. Zrozumienie samych pojęć jednak nie wystarczy. O sukcesie procesu decyduje szereg czynników, które zazwyczaj nie są głównym obszarem zainteresowania marketerów. Mowa m.in. o przygotowaniu organizacji do procesu, ustaleniu celów, świadomym wyborze wykonawców czy formowaniu zespołu. Zrozumienie ich wagi oraz zależności między nimi może przyczynić się do osiągnięcia dobrych rezultatów.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU