Albert Stęclik

Albert Stęclik

strategia komunikacji marki

BIOGRAFIA

Albert Stęclik - człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Trzykrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Laureat wielu branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.



STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Podczas zajęć uczestnicy poznają praktyczne narzędzia służące do budowania strategii komunikacji marki. Zajmiemy się zarówno wyznaczaniem celów biznesowych i komunikacyjnych. jak i budowaniem samego komunikatu oraz tworzeniem architektury kanałów komunikacji.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU